Przejdź do treści
Wydarzenia

Szkoła magicznych zwierząt. Tajemnica szkolnego podwórka

Film „Szkoła magicznych zwierząt. Tajemnica szkolnego podwórka” to szczypta magii pomieszana z odrobiną przyjaźni, pokazu niezwykłych talentów i dodatkiem tajemnicy. Ten film oczaruje wszystkich widzów wciągającą fabułą i jest idealną propozycją na wyjście do kina dla całej rodziny.

W szkole Winterstein znów pojawia się brat panny Cornfield, który podróżuje po świecie w poszukiwaniu magicznych zwierząt, potrafiących rozmawiać z człowiekiem, którego biorą za przyjaciela. Sympatycznej Idzie towarzyszy lis Rabbat, zaś jej koledze Benniemu – żółwica Henrietta. Oprócz nich w klasie pojawiają się inne zwierzęta: pomocny kameleon i nieco niesforny pingwin. Magiczne zwierzę nigdy nie zostawi swojego przyjaciela w potrzebie. To najwierniejszy towarzysz, jakiego można sobie wyobrazić.

Tymczasem w szkole dzieją się niezwykłe rzeczy, wyjątkowa szkoła obchodzi 250. rocznicę powstania i uczniowie przygotowują specjalne przedstawienie. Nieco odmienną wizję jubileuszu ma dyrektor szkoły. Wybór głównej aktorki budzi dużo emocji. Uczniowie pracują na wysokich obrotach, wykorzystując swoje liczne zdolności a tymczasem dziedziniec szkoły przypomina ser szwajcarski, wszędzie są doły. Kto je kopie i w jakim celu? W tej sytuacji dzieciaki i magiczne zwierzęta muszą trzymać się razem, być jedną drużyną, aby rozwiązać tę zagadkę.

Na seanse można się umawiać od 5 kwietnia.

Przedmiot: edukacja polonistyczna, społeczna i plastyczna
Temat: Przyjaciel nigdy nas nie zawiedzie. Każdy z nas ma ukryty talent.
Czas: 2x 45 minut
Cele lekcji
Podczas lekcji uczeń/uczennica:
• rozumie wartość przyjaźni w codziennym życiu;
• rozumie, że przyjaźń to wartość, o którą należy dbać;
• ocenia siebie jako przyjaciela i określa możliwości podjęcia działań, by być lepszym przyjacielem;
• wie, jakie ma zdolności i talenty i jak je promować;
• umie zamykać myśli w formie zdania;
• zna formę użytkową, jaką jest ogłoszenie;
• wymienia kilka cech charakteru określających przyjaciela;
• wypowiada się na temat bohaterów filmu „Szkoła magicznych zwierząt. Tajemnica szkolnego podwórka” i ocenia ich zachowanie.

POBIERZ SCENARIUSZ